ink - כתיבה שיווקית
מה הסטודיו שלנו עושה?
איפה תמצאו אותנו?

כותבים באנגלית

כתיבת אתרים - מה מאפיין את המומחים?

מאת: אייל מרקוס

 

ממש כשם שעיתונות מיוצרת על-ידי עיתונאים וספרים נכתבים על-ידי סופרים, כך כתיבת תוכן לאתרים צריכה להכתב על-ידי "כותבים לאינטרנט".

אמנם כולנו יודעים לכתוב, ובעידן הדיגיטלי אין קל יותר מלהקיש על המקלדת ולהעלות לרשת, אולם אתרי אינטרנט דורשים מגע ידם של מומחים.

לאחר שנים שבהם התוכן נזנח, בשנתיים האחרונות הוא זוכה לעדנה מחודשת. לאחר שעיצוב ובניית אתרים החלו לתפוס יותר ויותר הדר, כעת ברור שלאחר שבניתם אתר מרשים, מעוצב להפליא, מישהו מקצועי צריך שייצוק פנימה תוכן.

 

אם אתם רוצים שהאתר שלכם יביא יותר טראפיק.

אם אתם רוצים שהאתר שלכם ישאיר את הגולשים אצלו, יעניין אותם ויסקרן אותם.

אם אתם רוצים וצריכים שהגולשים יקנו, ישאלו שאלה בטלפון או פשוט יתרשמו מהתדמית של העסק או החברה שלכם.

הרי שאתם זקוקים למקצועני כתיבת תוכן לאינטרנט.

 

מה בעצם עושים אותם מומחי כתיבה שיווקית לאינטרנט?

 

  1. הם מתמצתים ומזקקים את המסרים שלכם למעט מילים: באינטרנט, מעט הוא יותר. המינון האופטימלי לכתיבה של עמודי אינטרנט (במיוחד מסחריים) הוא 200-350 מילים.
  2. כתיבת תוכן לאינטרנט משלבת מילות מפתח מרכזיות: לא מספיק שתכתבו תוכן, אתם צריכים גם להבין מה הגולשים מחפשים במנועי החיפוש, ולדאוג לכך שהם יימצאו תכנים שעונים על החיפושים, באתר שלכם.
  3. מומחי כתיבה שיווקית לאינטרנט הם הופכים את הטקסט שלכם לסריק: גולשים רבים אינם קוראים, הם סורקים את העמוד. כתיבת תוכן ראויה תדאג לכך שהגולשים יקראו את המסרים השיווקיים העיקריים שלכם, תוך כדי סריקה.
  4. כתיבת תוכן לאינטרנט מושתתת על כללים. לדוגמה – כתיבה לאינטרנט היא בצורה של "פירמידה הפוכה" - מתחילה עם הבסיס, המסקנות, העיקר, ולאחר מכן יורדת לפרטי פרטים.
  5. סגנון – כותבים מקצועיים יכניסו סגנון ונשמה לתכנים שלכם.

 

כתיבת תוכן לאתרים כוללת עוד טכניקות רבות, ונדבכים רבים. קצרה היריעה מלפרט את כולם כרגע.

 

תוכלו לקרוא עוד מאמרים פרי עטנו, או לשלוח לנו אימייל לסטודיו, ולקבל פרטים נוספים.

כתובת דוא"ל זו מוגנת מפני spambots, יש לאפשר JavaScript על-מנת לראות את הכתובת

052.2444965
(איש הקשר - אייל)