ink - כתיבה שיווקית
מה הסטודיו שלנו עושה?
איפה תמצאו אותנו?

כתיבת אתרים - מי זקוק לה בכלל?

 

מאת: אייל מרקוס

 

מי באמת זקוק שירותי כתיבת אתרים? ראשית כדאי לדון בתועלות של כתיבת אתרים מקצועית.

  • תוכן מצוין יכול לסייע לכם בקידום האתר במעלה מנועי החיפוש (תוכן טוב כולל מיקוד במילות חיפוש מדויקות מאוד).
  • ברגע שהתוכן מעניין, הגולשים יישארו בעמוד זמן רב יותר. התוכן יסייע ב-Stickiness, הדביקות של האתר.
  • תוכן שיווקי מצוין יסייע להסביר לגולשים מי אתם, מה אתם עושים ויחזק את התדמית והמיתוג שלכם בעיני הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים.
  • כתיבת אתרי אינטרנט חייבת לכלול מרכיב של "קריאה לפעולה". להרים אליכם טלפון, לקנות את המוצרים שלכם, לשוטט עוד באתר - הגולש חייב להבין בבירור מה רוצים ממנו, וכמובן שהתוכן חייב לעודד אותו לפעול.

כותבים באנגלית

 

ומי זקוק לכל התועלות הללו?

כל מי שבנה אתר אינטרנט, השקיע בעיצובו, ומקווה להשיג דרך האתר לקוחות או להשיג רווח תדמיתי.

האינטרנט התפתח בשנים האחרונות, זנח מאחוריו את הפלאש, וכיום מתמקד באתרים מעוצבים בפשטות (יחסית), המנסים להיות שימושיים ככל הניתן.

מה פירוש שימושיים? אתרים קלים לניווט, שבהם הגולש מבין בדיוק מה רוצים ממנו – מה מוכרים לו, מה מספרים לו, על איזה כפתורים הוא צריך ללחוץ ומה כדאי לו לקרוא.

 

 

ובעבור הגולשים באינטרנט, תוכן שיווקי תופס חלק נכבד מהחוויה באתר. אם נחלק בצורה גסה את האתרים

  1. אתרים המוכרים לעסקים אחרים, חייבים לשדר מסרים של מומחיות, רמת שירות גבוהה ובידול מאחרים.
  2. אתרים המוכרים מוצרים או שירותים לקהל הרחב, חייבים לדבר בגובה העיניים, להרשים במקצועיות, ביתרונות על פני המוצרים והשירותים האחרים ועוד שלל מסרים נעימים.
  3. אתרי תדמית צריכים להקפיד עוד יותר – הם מנסים למכור את עצמם, ולכן חובה להקפיד על כתיבת אתרים מקצועית, שתסייע להעביר את המסרים הנכונים (לאחר אפיון שיווקי מדוקדק).

 

למידע נוסף על כתיבת תוכן שיווקי לאתרים, בקרו באתר חברת ספלאש.